Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    fıstıklı kasket şapka modeli,örgü kasket şapka,örgü boyunluk






    yeni bir şapka modeliyle herkese selam.
    kış geliyor ve örgü şapka modeli arayanlar için güzel bir şapka modeli bu.
    şapkanın yapılışı basit kasket şapka örenler kolayca yapabilirler hemen hemen aynı oluyor
    trabzanların ortasından tekrar bir fıstık sırası daha ekleniyor tek fark bu.
    şapkaya 7 zincirle başladım 12 fıstık yaptım ikinci sıradada aralara ikişer fıstık yaparak devam ettim üçüncü sırada fıstıklara devam edip aralarına bir trabzan ördüm diğer sıradada
    aradaki trabzanı iki olarak artırdım.
    bu şekilde devam edip arada 8 trabzan olacak kadar artırdıktan sonra 8 trabzanın ortasınada iki fıstık yaparak devam ediliyor fıtıkların ortasında iki zincir çekiyorum.
    5 sıra bu şekilde ördüm artırma olmadan sonrada trabzanları iki kenardanda birer tane eksilttim fıstıklar kalana kadar.sık iğneyi örüp ön kasket yerini örp kıvırıp renki taşla diktim
    saç örgüsünüde ekleyerek.
    boyunluk çiçeğinide 10 ilmek başladım birkaç sıra haroşa ördüm iki kenardanda eksilttim bitene kadar ilmekler 6 yaprak yapıp yanyana koyarak diktim ortasının gülünüde
    düz ters örg örüp kıvırarak gl şekli verip dikerek çiçeğin ortasına diktim.
    bu şekilde takım yaptım çokta güzel oldu yapacaklara kolay gelsin ip markasının resminide ekledim tığ 0 numara.
    kasket ve örgü kısmı:kasket yerini yapmadan önce birkaç sıra sık iğne çevresini döndüm ve kasket kısmını arkalı önlü sık iğne olarak ördüm kesme filan yok sonradan iki kenarını yukarı kıvırıp diktim.
    saç örgüsünü 4 ilmek başladım düz ters örgü olarak 3 şerit ördüm ve örgü yaparak diktim.





    kasket şapka modeli,örgü şapkalar,örgü boyunluk,fıstıklı kasket şapka

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda