Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ÖRGÜ KASKET BERE MODELİM VE YAPILIŞI





    Hepinize merhabalar, uzun süredir blogumla ilgilenemiyorum sizlere iade ziyaretlerindede bulunamıyorum çok mahçubum yorum yazan tüm arkadaşlara, uzunca bir sürede bu durum böyle devam edecek gibi görünüyor.Blog için ayıracak vaktim olmuyor böyle giderse bloguda bırakacağım sanırım bakalım hayırlısı.Neyse tüm dostlarıma şimdiden hayırlı bayramlar diliyorum ..Hepimizin Kurban bayramı mübarek olsun..



    Yukardaki bere modelininde açıklamasını yapmaya çalışayım.google de bere modellerine bakarken görmüştüm bu modeli ama yapılışını bulamadım.tahmini olarak yaptım 2 kere söküp ördükden sonra oldu sanırım..Umarım sizlerde beğenirsiniz..Sayıları yazdım resmin üstüne örmek isteyenlere yardımcı olacaktır.toplamda 43 ilmek başlıyoruz. bu sayılar 3 yaşındaki kızım için tam oldu.
    daha büyük olsun isterseniz resimde 8 ilmek olan kısımda arttırmalar yapabilirsiniz.15 ilmekle yapıldığında biz büyükler için tam oluyor..



    43 ilmekle örneğin kuruluşu


    2 ters 6 düz 2 ters (saç örgü için her 5 sırada bir saç örgü yapılıyor) 7 ilmek haroşa 8.ilmekle dokuzuncu ilmek birlikte ör.haroşa olarak devam et.3 sıra ters 3 sıra düz olarak örüyoruz örneğimizi.Hep 8. ilmekle 9. ilmeği birlikte kesiyoruz ki tepe kısmı yuvarlak olsun.1 sırada kesiyoruz 1 sıra kesmeden örüyoruz.8 ilmekden sonra 10 ilmek kalıncaya kadar kesme işlemini devam ettiriyoruz. daha sonra resimdede olduğu gibi örgünün yan tarafından 15 ilmek çıkarıp örmeye devam ediyoruz.. isterseniz siper kısmını yapmadanda kullanabilirsiniz.Ben kasket kısmını yapmak için önce 2 sıra berenin etrafına sığ iğne yaptım.sonrada 40 sık iğne üzerine her sırada kanerlardan bir sıra eksilterek siperi tamamladım.dip kısmından yeniden 40 sık iğne üzerine ikinci kapağıda yapıp kenarlarını sık iğneyle kapattım.( bu arada ben siperin içine yoğurt kovasının kapağını keserek yaptığım parçayı yerleştirdim daha öncede yapmıştım ömürlük valla hiç bişey olmuyor :)) yapmak isteyenlere kolay gelsin.. yeniden iyi bayramlar hepinize selamlar sevgiler...


    yorum bırakan sevgili havva hanım gecikmelide olsa yorumunuza ancak dönebiliyorum kusura bakmayın lütfen ..13 yaşındaki kızınız için ilmek sayısını sormuşsunuz.bu birazda ipinizin kalınlığına bağlı ip kalınsa 8 ilmek olan kısmı 12 normal kalınlıktaysada 15-16 ilmek yapmanız yeterli gelir diye düşünüyorum..kolay gelsin



    kasketli siperli bere, kasketli şapka, örgü kasket bere

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda