Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü bebek yeleği-2



    bu örgü bebek yeleği modelini nette birçok yerde görüyordum nasıl yapıldığı
    hakkında açıklama yok bende sayılarını kendi kafama göre ayarladım fena olmadı.
    kurdaleyle süslenmişti robası ben yaka kısmına koydum sadece birkaç gündür eklenmeyi bekliyordu istediğim gibi kurdale
    bulamadım malesef bulana kadar bu şekilde kalacak artık.
    YAPILIŞI
    yeleğe 91 ilmekle başladım 3 numaralı şiş kullandım.
    4 sıra haroşa ördüm kenarlarda 8 haroşa olacak artırmaları 3 ilmekte bir yaptım
    kenarda 2 ilmek kalacak şekilde ortalarda 3 ilmek arayla.7-8 sıra örüp bir sırada haroşa olacak şekilde artırmalarını yaptım toplam 5 kere artırma sırası yaptım ve volanlı yeri için kenarlardaki 8 haroşa örülmeden şişte duracak ortadaki ilmeklere örneği kurup birkaç sıra ördüm toplam 331 ilmek olmuştu biraz zor örülüyor şişe sığmadığı için.volanlı yeri örüp kestim ve alttan ilmekler aldım ön 45 ilmek kol altı için 21 ilmek arkası 85 ilmek kol altı 21 ve ön 45 ilmek olacak şekilde ilmekleri ayarladım birkaç sıra ördüm örneği kurmadan kol altına haroşa yapmak için sonra örneğini kurdum.
    ÖRNEĞİN YAPILIŞI
    kenardaki 8 ilmek haroşa 1 ters örüyoruz şişin üstüne ilmek alıp 3 ilmeği bir alıyoruz ve şişin üzerine ilmek alıp bir ters örüp yine aynı şekilde şişe ilmek alıp
    arttırıp üç ilmeği bir alıp yine ilmek alıp bir ters örerek sıra sonuna kadar ördüm
    arkadan tersi ters düzü düz örülecek iki sıra daha ön ve arka normal düzü düz tersi ters örüp yine örneği yaparak devam ediyoruz.videosunu çekersem eklerim.
    alt lastik kısmınıda birkaç sıra haroşa örüp bitirdim güzel bir yelek oldu yani fena sayılmaz işte süslemeleri daha güzel gösterir modeli beğenenler için ben tarifini gösterdim yapmak isteyenlere kolay gelsin.








    örgü bebek yeleği modelleri. robadan başlamalı bebek yeleği,volanlı bebek yeleği

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda