Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü panço modelleri örnekleri



    beyaz harika bir panço modeli özellikle etek kısımlarındaki tomurcuklar harika bir hava katmış pançoya.



    dikdörtgen şal şeklinde örülmüş ve kanarından dikilerek panço şekli verilmiş harika bir örgü.



    resim uzaktan olduğundan örneği tam seçilemiyor ama harika bir bayan pançosu, sizlere fikir olsun.



    yine kırmızı, kırmızı, kırmızı. Ben kırmızıya bayılıyorum. işte bir panço hemde kırmızı. sizlerle paylaşmadan geçemedim.



    yakadan başlanarak ve her sırada arttırılarak örülmüş klasik bir panço modeli. Nako Vİzon yünle örebilirsiniz panço harika oluyor o yünle. 4,5 nolu şişle tabiiki. Yukarıdaki modeli örmek isterseniz 80 ilmek başlamanız yeterli olur.



    Yine dikdörtgen şal şeklinde örülmüş bir panço. Mavi ve tonlarını kullanılmış ve her renktede değişik örnekler uygulanmış. Çokda şık olmuş. Ben beğendim.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda