Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Yeni şal modeli ve yapılışı

    Yeni şal modeli anlatımlı


    Kullanılan malzemeler:

    Bordo ve tonları yünler Yeşil yün 2 metre sihirli tela İğne, bordo iplik

    Proje zorluk derecesi : 1

    Yapım detayları: İlk denememdi ama acemiliğimi attım artık. İki metre sihirli telayı uzunlamasına ikiye katladım Arasına önce bordo ve tonu yünleri uzunlamasına, karışık olarak serdim. Üstüne renk olsun diye yeşil yünleri yaydım. Sonra telayı üstüne kapatıp dört bir yanını teğelledim. Elde makina dikişi yapmaya çalıştım ama güzel olmayınca arkadaşım sağolsun makinasıyla üç parmak arayla bana içini dikiverdi (ama aslında 2 parmak ara daha ideal olurmuş). Sonra makinada 40 derecede sadece suyla yıkayıp kuruttum. Yumuşacık bir şal oldu çıktı

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda