Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Boyuna Çizgili Atkı



    Listemiz üyelerinden Sayın Nur Öbekçi'nin gönderdiği "Boyuna Çizgili Atkı" tarifini aşağıda aynen aktarıyoruz. Bizimle paylaştığı için teşekkür ederiz, ellerinize sağlık.

    "Bebe yünü kalınlığında yani ince yün kullandım.Ben üç renkli yaptım. İnce yünle şiş boyu ilmek attım. Tabii ki şişe ilmekleri alabildiği kadar sıkıştırdım. Ve haroşo olarak devam ettim. Arkalı önlü haroşo ördüm ve 1-3-5-7 gibi tek sıralarda renk değiştirdim. Dediğiniz gibi arka tarafta iplikler görünüyordu.Ama örgüyü bitirip kestim ve çok uzun bir atkı oldu. İkiye katladım kenarlarını birleştirdim. Yün ince olduğu için kalın olmadı ve de boyu normal oldu."

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda