Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Gül Bahçesi

     


    Öğrenme aşamasında olduğum için çeşitli aksilikler yaşıyorum tabi. Bu aksilikleri resim üzreninde biraz çalışıp kapattım. Birdahaki transfer işimde böyle bir aksilik olmaz inşallah. Bu benim transfer işlemi olarak yaptığım ikinci kutucuğumdu. İlk kutucuğumu çok seven yengem Aynur'a hediye etmiştim. Bu çalışmada ( zavallı kutucuk benim elime geçtiğinden çok pişman görünüyordu )Transfer tekniğini uyguladım ( yada uygulamaya çalıştım ) transfer tekniğinde gerekli malzemeler:
    Bir adet kutu ( yada ne istiyorsanız o )
    Transfer tutkalı,
    Beyaz boya (özellikle transfer olacak yere, diğer yerleri farklıda boyayabilirsiniz.)
    Fırça, zımpara ve desen..
    Tabi birde vernik.

    Önce kutucuğu zımparaladım sonra bir kat boyadım. Kuruduktan sonra iki ve sonra üçüncü katı boyadım. oda iyice kurudu. Şimdi transfer işine geçiyoruz. Desenimi ( fotokopi ile çekilmiş ) objenin ( bendeki cd'lerde kutucuk demiyolardı ) üzerine göre ayarlıyorum. Transfer tutkalını desenime sürüp hemen kutucuğumuza -pardon objeye- yerleştiriyoruz. Arasında kabarcık kalmayacak şekilde yerleştir ve masaj yapargibi ( tabi daha sert bi masaj ) bastırarak kabarcıkları yoket. 24 saat kurumaya bırakın ( benim gibi meraklı biri iseniz bu işe kalkışmadan önce sabretmesini öğrenin ). 24 saat sonra ( sabredebilirseniz ) bir ıslak sünger yardımıyla desenin tam ortasından soymaya başlayın. Bütün desen ortaya çıkana kadar süngeri aralıklarla ısltarak soyma işlemine devam edin. En sonundada fırça yardımıyla verniğini sürün. Veee güle güle kullanın.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda