Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Gülpembe..

    Dün iş yerime gelmediğim için yeni bişeyler yükleyemedim siteye. Ama geldim işte. Bu gün size çeyizimde olan salon takımının şömentablosunu sergileyeceğim. Umarım beğenilerinizi celbeder..
     

    1998 yılında yapmıştım bu şömen tabloyu. Fantazi çin iğnesi tekniği ve delik işi bir arada . Beni epeyce uğraştırmıştı. Uzun zamandır nakış yapmıyorum. Galiba özledim. En son ( bitirdiğim ) kuzenim Mine'ye salon takımı ve ablası Gülizar'a kayrola takımı. İkiside dehşet güzeldi. Ya yarım bıraktığım fiskos?!!!. En kısa zamanda onuda bitirmeliyim...Daha yakından bakmak isterseniz buraya tıklayın...
     

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda