Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Kayrola Takımı

     

    Dün akşam annemlere gittim. Halam ( annemlerle beraber kalıyor) yeni bir takıma başlamış. Geçen hafta yalovadaydı onun için görüşememiştik. Yeni gelmiş, "hala yokmu bişeyler" dedim. "olmazmı" dedi. Ve bu kayrola takımını gösterdi. Dayanamadım "izin verirsen yayınlıyacağım" dedim (tabi nezaket icabı izin istedim, biliyo zaten neden sorduğumu. hemen bi fon hazırladım ve çekkip sizlerin beğenisine sundum.Yukarıdaki resim kayrola eteği ve yorganın ağız kısmına uygulanıyor. Aşağıdaki ise yastık içinmiş. Örneğe yakından bakmak isterseniz tıklayın.
     

    Yastığa üstteki model dışında 1. resimde uydulanabilinir. Teşekkürler Nadire Sultan ( halam, ben ona böyle seslenirimde )...

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda