Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Kermesten Görüntüler 2

    Önce yeni merakım olan takıları indirdim siteye. Bunlarda çok güzel. Kermes 7 mayısa kadar sürecek bence acele edin. Adresi dün aşağıda vermiştim.
     

     

     
    Takıların resmi bende bu kadar. Dünde dedimya kermeste daha binlerce çeşit vardı, bunlar onların yanlızca bir kısmı...

    Havlular


    Havlularında bir kısmını bugün yayınlayacağımı söylmiştim. ve bunlarda kermeste resimlerini çektiğim havluların diğer kısmı...
     

    Ben bu havluya kuş burnu dedim. Bendede var aynı örnekten ama bunun kadar şaaşalı durmuyor doğrusu. Üstelik ben birde ara yapmıştım havluya. Daha yakından görmek için tıkla...
     

    Kermesten edindiğim resimlerin sonuncularıydı bunlar. Benim için yayınlamak bi zevkti. Onlarada izin verdikleri için çok çok teşekkür ediyorum. Saygı ve sevgiyle...

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda