Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ahtapotlu beremiz:)))



    hand made knitting chidr see hat
    netten görüp beğendiğim ahtapotlu şapkayı birazda balıklarla süsleyerek oğuzuma bere yaptım
    ben çok beğendim çokta yakıştı hani yapılması kolay sadece biraz emek istiyor zaten
    emeksiz hiçbirşeyde olmaz ben biraz zor ama güzel olanı seviyorum.
    berenin anlatımını kısaca anlatayım önce ahtapotu yaptımki bakim becerecekmiyim diye
    sık iğne başlayarak arttırarak döne döne yaptım ve istediğim büyüklüğe gelincede kese kese
    devam ettim sonra bacaklarını 25 zincir çekerek sık bir şekilde dolgular yaptım zaten kendiside kıvrılıyor ozaman
    daha sonra bereyi ördüm diktim ve balık,denizyıldızı ve yosunlarıda yaparak bereyi süsledim
    ahtapotuda dikerek bitirdim.yapacaklara kolay gelsin

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda