Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    arabalı bebek patiği

    araba modelli patik,bebek patiği,örgü patikler


    17-18 zincirle başlanılıyor ve 15 trabzan köşeden arttırma ve yine 15 tıranzan yine köşeden arttırma ile tabana başlanılıyor iki köşedende arttırılarak
    iki sıra tamamlanıyor toplam 50 trabzan ve görüldüğü gibi şişe alınıp tabiki beş şiş
    ki eğer şişle başlamayı bilenler şişle başlasın ben tığla yapabildim tabanını
    iki sıra siyahla benim deyişimle ters başkalarının deyişiyle yüz örülüp kırmızı ipe geçiliyor.
    birinci sıra düz örüp ikinci sırada lastiğe başladım.
    yaklaşık 8-9 sıra lastik ördüm ve lastikten sonra bir sıra ters örgü yaptım bu boğaz
    kısmınında ilk sırası olacak. resimdeki gibi 10 ilmekle normal patik yapımında
    olduğu gibi kesmelere başladım.
    arkalı önlü toplam 18 sıra ördüm ve 18 ilmeğide kesmiş oldum.
    10 ilmeği mavi iple belirli sayıda görüldüğü gibi örerek bitime yakında kenardan
    eksilterek az keserek bitirdim.
    tekrar mavi ipe başladığım yerden kırmızı ipimle maviden ilmek alarak ördüm ve
    geri dönerek ters örgü yaptım örmeye devam ettim bir sıra daha üçüncü sıradada keserek
    ördüm boğaz kısmı üç sıra oldu
    tekerleklerimizide yaparak üçlü trabzan şeklinde far olarakta düğmeleri
    dikerek bitirdim silecek vs.







    patik,bebek patiği,arabalı patik modeli,araba patik

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda