Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    arılı hırka






















    arılı hırka modeli arı bere modeli...
    tunus işi ördüm hırkayı yapılışınıda resimledim kolay anlaşılır.hırkaya yeşil renkle başladım
    çim olsun diye maviye geçerek devam ettim kol kesiminide 5 'er ilmek önce 4 ilmeği bir
    kestim sonraki sıradada 1 ilmek keserek ördüm fazla eksiltmek istemedim tabiki her kol
    altına aynısını yaptım.
    ön parçalarıda yaparak omuz yerinden diktim. ben kolu ilmek alarak üstten başlarım
    resimledimde daha kolay oluyor kolunuda örerek belli sırlarda eksiltmelerini yaptım
    diktim kovan işlemesinide rokokoydu galiba bu teknik yanlış olmasında, bu şekilde işledim.
    ağaç işlemelerini ve birkaç çiçek yaparak bitirdim.arılarınıda teker teker sık iğne yaparak
    ördüm baya uğraştım bu hırkayla.
    beresinide yapmaya kara verdim takım olsun bereyi misinalı şişle ördüm lastik bitince
    sarı ipe geçip 6 sıra ters ördüm siyah iplede 4 sıra düz ördüm bu şekilde çocuğun başına
    ölçerek yaptım arısınıda sık iğne örerek bitirdim diktim çok yakıştı
    yakasını unuttum yakayıda ilmekler alarak örüyorum sonrada katlayarak
    resimdeki gibi dikiyorum... arıların yapılışı sık iğne olarak örüyorum büyüklüğü ve küçüklüğü
    kendinize kalmış ağaç işlemelerini kovan işlemesini hırkayı bitirdikten sonra yaptım.
    tunus örgüsü yapılışı içintıklayınız...

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda