Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ayı patik ayı bere










    tığ işi ayıcık bere ve patik modeli
    yapacaklarımın arasındaydı bu modeller fırsat bulmuşken evdede
    ipim vardı yapmaya karar verdim.
    yapılışını resimleyerek gösterdim yapmak isteyenler için yardımı olur
    sanırım.sık iğne olarak başladım patiğe çocuğun ayağına göre ölçerek
    yaptım boyunu kulaklarını yaparak diktim burun ve gözlerini işledim.
    bereyede aynı şekilde kurbağa berenin örneğinden yaptım sık iğnesini
    burun kısmını kulaklarını yaparak diktim gözlerinide işledim.
    çok kolay oldu bu model yapmasıda çok zevkliydi çocuklar için sevimli
    modeller severek kullanırlar...

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda