Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Baharın Müjdecisi




    Birkaç gündür kötü bir grip ile uğraşıyorum.Gribin iyisi olurmu demeyin gerçekten olurmuş, ilk defa bu kadar hasta olduğumu hatırlıyorum.Biraz gözüm açılınca bloğa birşeyler ekleyeyim dedim ve bana moral veren Sümbülümü fotoğrafladım.Hollanda'dan gelen bir arkadaş getirdi soğanını ve bir süre önce diktim, sonuç yukarıdaki gibi şimdi. Üstelik öyle güzel kokuyor ki. Doğa yeniden canlanıyor, renkleniyor, nihayet birçoğumuzun ağır geçirdiği kış gidiyor artık.




    Yukarıda gördüğünüz küçük danteller, birçoğunuzun paylaştığı su takımı olarak kullandığım dantellerden örnekler.Soldakini ben, sağdakini annem işledi.Ben böyle incelikleri seviyorum ve kullanıyorum.

    İnsan hasta olmayınca sağlığının değerini pek anlayamıyor galiba. Lütfen kendinize iyi bakın, koruyun kollayın. Hepinize sağlıklı günler diliyorum.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda