Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Beyaz Çanta


    Yazın Deryalı fikirler dergisinin ekim 2007 sayısında aşağıdaki modeli görünce, tamam ben bu çantadan istiyorum dedim. Orjinali benim ördüğüme göre daha mini bir çantaydı, ben biraz ölçüsünü arttırdım. Beyaz çantanın yapılışı;

    Malzemeler;

    5 numara şiş, 2 yumak beyaz makrome ipi, ahşap sap

    Yapılışı;

    42 ilmek atılır. 14 ilmek düz, 14 ilmek ters, 14 ilmek düz olacak şekilde 27 sıra örülür. 28. sırada oradaki 14 ilmeğin ilk 7si geçici olarak başka bir şişe örülmeden aktarılır. Sonraki 7 ilmek örülür ve bundan sonra diğer şişe aktarılmış 7 ilmek örülerek saç örgüsü motifi oluşturulur. Bundan sonraki sıralara ters yerine düz, düz yerine ters gelecek şekilde 27 sıra daha örülür. 28.sırada ilk 7 ilmek kesilir, sıra tamamlanır (35 ilmek). Bir sonraki sırada yine ilk 7 ilmek kesilir (28 ilmek), bu şekilde 14 sıra daha örüldükten sonra tüm ilmekler kesilir.

    Çantanın diğer yüzü de aynı şekilde örüldükten sonra iki parça tığ ile ya da dikerek birleştirilir. Bana tığ ile birleştirmek daha kolay geliyor.

    Çantanın bitmiş ebatları 26cmx26cm oldu, içine beyaz (beyaz kağıt kaplanmış) kalın karton koyarsanız çanta daha düzgün duruyor.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda