Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    bolero yelek


    handmade hand crochet bolero





    bolero modeli pembe beyaz olarak yaptım daha önce bu modelden netten
    bulup bloguma koymuştum denemek istedim hoş ve güzel oldu ben evdeki iplerimi
    değerlendirmek açısından kullandım ama ipi kalın geldi biraz daha ince bir iple yapılırsa
    daha güzel durur
    gelelim yapılışına ben sayı veremem bedene göre ölçerek yaptım ilk yaptığım
    üst çok büyük oldu tekrar yapmak zorunda kaldım.
    bedeninize göre arka taraf için zincir çekin ve trabzanlar yapın ikinci sırada ise kutular
    sonraki sırada tırabzanlar yaparak devam ediliyor tabiki koltuk altı içinde kesmeler var
    böyle devam ediliyor.
    ön tarafta aynı şekilde arkanın yarısı sayısında iki ön parça olarak örülüyor ve bittikten
    sonrada dikiliyor
    alt tarafta ise görüldüğü gibi tam ortadan başlanılıyor ben birkaç zincir çekip başladım
    ve döne döne bir sıra trabzan bir sıra kutu gibi yaparak son sıra yani ön tarafına
    kadar devam ettim son derece basit bir model bittikten sonrada oyasına geçtim zincirler
    yaparak birkaç sıra ördüm son sırasındada beyazla dolgular yaptım
    bu kadar işte

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda