Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    bolero


    crochet bolero













    ip tığ orlonu 200gr tığ 3 numara
    krem renkli bolerom. iki günde örülüyor yapılışı çok basit resimleyerek
    anlattım sanırım yapmak isteyenler bu şekilde örneğini rahat çıkarabilir
    benim ipim tığ orlonuydu ince olduğu için almıştım ama biraz kıvrılıyor ütü yapamayacağım
    için bu şekilde kullanmak zorundayım biraz daha yumuşak ve hafif tüylü olsaydı ipim
    daha güzel dururdu galiba asıl örneğini çıkardığım modelin ipi daha yumuşak ve biraz tüylü gibi
    olsun buda şık durdu aradığım gibi incelikte ve yumuşaklıkta ip bulursam bide onunla denerim
    bahar aylarında ve yazın rahat kullanılır örneği çıkardığım orjinal resimler için
    diğer bloguma bakabilirsiniz http://nakoorguler.blogcu.com/
    krem boleronun yapılışı kısaca önce arka bedene göre zincir çekiliyor ve trabzanlar
    yapılıyor belirli sayıya kadar örülüyor benimki endende boydanda birazcık büyük oldu
    koltukaltı kısmı açıktı sonra sık iğneleri yapınca toparladı bunun içinde boyunu tam ayarlamanız
    gerekiyor sonra üç kenarına zincir çektim geriye dönüp zincirçektiğim yerlere trabzanları yaptım
    resimdede görülüyor daha sonra bütün çevreyi döne döne ördüm son üç sırada trabzanların
    sayısını arttırdım resimlerin büyük haline bakınca anlaşılır
    etrafınıda sıkiğne giderek bitirdim kolay gelsin...

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda