Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Dantel Sepeti



    Yukarıdaki fotoğrafta çarşaf ve yorgan ağzı olarak işlediğim danteller var. Bir hevesle yapıp sandığa doldurduğum danteller bunlar.Değerlendirebilmek için sanıyorum emekli olmam gerekecek.Artık hemen kullanamayacağım hiçbir iş başlamıyorum, akıllandım. Gün yüzüne çıkmayan o kadar çok elişim var ki, değerlendirme yapamadığım için ekstra bir sıkıntı duyuyorum. Zaman su gibi akıyor ve rutin bir şekilde dönüp duruyorum. Oysa ki, daha çok kitap okumak, spor yapmak, bilmediğim kültürleri keşfetmek ve hatta hiçbir şey yapmadan ayaklarımı uzatıp oturmak istiyorum. Benimle aynı duyguları taşıyan varmı, benmi çok yoruldum, tembelmiyim neyim bilmiyorum. Hadi duygularınızı paylaşın sevgili arkadaşlarım. Posted by Picasa

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda