Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Fahire

    Kategori: Dantel


    Sevgili Nurgül'ün çeyizinden bir örtü. Bence çok yetenekli, öğrenmeğe meraklı, çalışkan bir genç kız. Aslında ben onu Tiyatro sahnelerinde falan görmeyi hayal ediyordum. Çünkü taklit yeteneği olağanüstü. Küçük parodileri ile bizi kahkahalarla güldüren, rol yeteneği oldukça gelişmiş,anında doğaçlama oyunlar çıkaran biri.Ancak yaşadığı koşulların olanaksızlığı bu yeteneklerinin üzerine gitmesine engel oldu.Şansı bol olsun diyorum. Yukarıdaki örtüyü 60 numara naylon iplikle işlemiş.Halen çalışıyor olmasına rağmen iğne oyası öğrenerek örtüler yapmaya başlamış,onları da birara paylaşacağım. Örtü parlak, güzel ve mükemmel gözüktüğü için Fahire adını aldı. Ben beğendim ya siz?

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda