Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Fiskos

    Merhabalar...

    Bir kaç gündür size ne yeni bir desen yollayabildim nede bir yoruma cevap yazabildim. Geçen cuma bi programa davetli olduğumdan yoğundum. Meğer o arkadaşlarla prova imiş.. Asıl program önümüzdeki cuma.. Neyse daha önemli bişey oldu dün. Aslında daha önce bu heyecanımı sizlerle paylaşacaktım ama bazı nedenlerden dolayı yazamadım. Neyseki olay oldu bitti, herşey gün yüzüne çıktı, artık bi sorun kalmadı. Dün kızkardeşim Esra ve kızı Esma Australia'dan 3 aylığına tatile geldiler.

    Uzun bi aradan sonra sizlere bi fiskos örneği sergileyeyim dedim. beğenerek kullandığım bir örtüm. Umarım sizde beğenirsiniz...

     


    Fiskosa kuş bakışı bide yakından bakalım...

     


    Fiskosun önden görünümü...
     


    Şimdi fiskosun yapılışını anlatalım


    1. Minik bi yuvarlak yaparak dilime başlıyoruz.

    2.Yuvarlağın içine 3 tane kutucuk yapıyoruz. 2 sırada da aynısı gibi 3 kutucuk yapıyoruz. 3 ve 3. sıradan sonra her sırada bir kenardan 1 kutucuk arttırıyoruz.

    3.Arttırarak devam ederek desene başlıyoruz.

    4.Yaprak desenlerini geçip desenin çiçek bölümüne gelin. İşaretli yerlere gelinceye kadar arttırma işlemine devam edin...Pembe işaretli yerde 22 kutucuk, yeşil işaretli yerde 11 kutucuk kalcak kadar genişletin.

    5.Şimdide daraltma işlemine başlayın. Genişletme işleminde olduğu gibi, her sırada 1 kutu daraltın.

    6.İki kutucukla dilimi bitirin. İpi koparmadan çevresini saran sık iğneli kısmı yapın.Sık iğneli kısmın ilk sırasının önce zincirini gidin sonra sık iğne doldurun. sonra 2 ve 3.sırayıda yapın.

    7.Papatyalı kısmıda hiç ipini koparmadan 1 seferde yapın. ( tarifi yakında )

    8.ortasınada örnekle uyumlu bir motif yerleştirin.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda