Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    gelincik ve papatya çiçekli çanta



    bu çantayı hediye ördüm ilk yaptığım gelincik çiçekli çantayıda ablama vermiştim
    çok beğeniyorum bu çiçekleri kendimede mutlaka yapacağım...
    gelincik çiçeğinin yapılışı var çantanında yapılışı kolay böyle bir bahar dalı
    havası vermek istedim sanki gelincik tarlası gibi bayılıyorum bu çiçeğe en sevdiğim
    çeçekler bunlar gelincik ve papatyalar...
    ÇANTANIN YAPILIŞINI SORAN ARKADAŞ...
    ÇANTAYA ALT TABANDAN ZİNCİR ÇEKEREK
    BAŞLADIM İKİ KENARDAN ARTTIRMALAR YAPARAK
    3 SIRA ÖRDÜM DAHA SONRA ÖRNEĞE BAŞLADIM
    ÖRNEK NORMAL ÜÇLÜ TRABZAN OLACAK HİÇ ARTTIRMA YOK
    İKİ TRABZAN YAPIP ARADA İKİ ZİNCİR ÇEKTİM
    YİNE İKİ TRABZAN YAPTIM BÜYÜK HALİNE
    BAKINCA ANLAŞILIR ÇOK BASİT
    BU ŞEKİLDE İSTENİLEN UZUNLUĞA GELENE
    KADAR ÖRDÜM ÇİÇEKLERİNİ YAPRAKLARINI
    YAPARAK DİKTİM GELİNCİK ÇİÇEĞİNİN YAPILIŞI VAR
    ETİKETLERDEN ÇANTALARA BAKARAK BULABİLİRSİNİZ.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda