Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    kırmızı pullu çanta









    kırmızı pullu çanta modeli
    bu modeli netten bulmuştum pullu pullu çok güzel duruyordu
    kırmızı renkte yaptım gümüş rengide çooook güzel durur. pullarını önce
    ipe geçirdim tığla zincir çekerek başladım kenarlardan arttırarak ördüm
    istediğiniz büyüklüğe gelincede arttırmayı bırakarak döne döne örmeye
    devam ettim sonra yine arttırdığım kenardan aynı hizada yani kesmeye
    başladım kese kese örmeye devam ettim kesmelerde iki kenardan yani
    olacak sonra boyunu ne kadar uygun görüyosanız tamam demektir
    sapınıda ilmekler alarak ördüm belirli yerlerden keserek eksilttim sonra
    kesmeden devam ettim dör kenarada aynısını yaptım üstten dikerek birleştirdim
    iki parça oldu sapı.
    içine astar diktim rahat kullanılsın diye dikmesemde olurdu ama böyle daha iyi
    oldu.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda