Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    kurbağa bereler









    kuvak vak vak kuvak vak vak berelerimiz nasıl olmuşşş?
    yapılışını resimleyerek anlatmaya çalıştım, 5 zincir çekerek halka yaparak
    birleştirdim ve sıkiğne yapmaya başladım ama biraz farklı olarak resimdede
    çektim umarım anlaşılır ilmeğin üstünün yarısını arka taraftakini alarak sık iğne
    yaparak ördüm, belirli büyüklüğe gelincede lastik kısmını normal lastik yapmak
    istedim bu yüzden misinalı şişe aldım ve koyu yeşile geçereklastik ördüm.
    bunları yaparken başlarına sürekli ölçtüm tam olsun diye.
    sonrada katlayarak diktim sabit durması için gözlerini ve bacaklarını sık iğne
    yaparak ördüm bacaklara biraz şekil vermeye çalıştım
    bunlarıda dikerek ağzınıda kırmızı iple iğneyle işleyerek bitirdim.
    bu kadar işte kurrrrrbağa beremiz oldu.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda