Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Nakışlı Havlu


    İlk nakış kursuna gittiğim sene sergiye yakın çabuk-çabuk yapıp bitirmiştim. Ben kum iğnesi tekniği kullandım, bi başka arkadaş aynı örneğe çöp işi tekniği yaptı. O arkadaş birde canlı renkleri kullandı, çok tatlı gül kurusu ve tonları. Çöp işi tekniği de çok meşakkatli bi teknik nakışta. Ufak bi desen denemesi yaparım size de gösteririm inşallah. Tabi arkadaşın yaptığı havlu daha çok rağbet gördü. Şimdiki aklım olsa görürdü o.. ( üstelik okul arkadaşımın ( Elif Ç.) ablası ve kendiside en kıymetli arkadaşımdır ( Ayşe Ç.) onlar İzmit’te şimdi, özledim ikisinide ). Bunlar şaka ve şamata tabi ki. Onlar benim halen unutmadıklarım arasında.



    Zavallı anneme de zorla havlunun ucuna dantel yaptırdım. Kısa sürede yetiştirmeye çalıştı ve başardı. Şimdi ucundaki örneği havludaki nakıştan daha çok beğeniyorum.



    Örneğin yakından görünümü..

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda