Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    şirin baba patik







    ŞİRİN BABA PATİK...
    elim boştu ne yapsam diye düşündüm netten bulduklarıma bakarken bu patiği
    yapmaya karar verdim şirinlisi,şirinelisi ve şirin babalısı vardı ben şirin babayı yaptım.
    ayakta çok güzel duruyor kızı olanlar şirinelisinide yapabilir kız çocukları böyle şeyleri
    erkek çocuğundan daha çok seviyor.
    patiğin yapılışı basit istediğiniz bir patik modeli yapın bu kolaydı bundan yaptım ben
    çocuğun ayağına göre ölçerek ördüm.
    sonra kafasını yaptım sırasıyla resimledim kolay anlaşılır.başını sık iğne başladım döne
    döne ördüm arttırarak sonra birkaçsıra arttırmadan ördüm daha sonrada kese kese ördüm
    yuvarlak şekli vermek için.küçük bir burunda örerek kafaya diktim gözünü işledim
    şapkalarını ördüm başa ölçerek sonra diktim sakalıda tığla tabzan ördüm ve diktim ağzınıda
    işledim bağcık yaparak bitirdim bu kadar kolay fakat uğraştırıyor biraz.
    yapacak olanlara kolay gelsin diyorum.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda