Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    SOBELENDİİİMM

    CANIM ARKADAŞIM http://arzumhobi.blogcu.com/ BENİ SOBELEMİŞ BU BENİM BLOGSPOTDAKİ İLK SOBEM TEŞEKKÜRLER CANIM HEMEN SORULARINI CEVAPLIYORUM.
    1-)Blog yazmaya ilk defa nasıl başladın?

    _Nisan 2008 de başladım,bu benim ikinci blogum daha önce blogcudaydım.Blogcuda sorunlar artmaya başlayınca blogspota
    geçtim diğer blogumu kapattım.internette ne arasam bloglarda buluyordum, gurbette olduğum için bebeğimle ilgili konuları soracak pek kimse olmuyor bende internetten araştırıyordum kızımı internetle büyütüyorum diyebilirim:)) internet akıllı kullanıldığında bir nimet bence.zamanla bende kendime blog açmaya karar verdim güzel dostluklar kurmak adına bildiğim yaptığım elişlerimi paylaşmak adına blogumu açtım iyide yapmışım ne güzel dostlar edindim..

    2-)Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyormusun?Yoksa içinden geldiği gibi mi yazıyorsun?


    _İçimden geldiği gibi yazıyorum ama düzenli olması içinde uğraşıyorum.Henüz acemi sayılırım hatalarım varsada hoşgörünüze
    sığınıyorum öğrendikçe düzelticem inşallah.

    3-)Blog yazmayı daha nekadar sürdüreceksin?

    _Allah izin verirse daha uzun yıllar yazmak isterim, inşallah ilerde kızımla birlikte devam ettiririz.


    4-)Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş
    yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?


    _Bigün gelemesem bloguma uğramasam dostlarıma içim huzursuz oluyor,asla zorunluluk değil seviyorum burda olmayı.

    5-)Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

    _ Genelde geceleri geliyorum kızımı uyuttukdan sonra biraz uykudan feragat ediyorum ama olsun insan sevdiği şeyi yapınca mutlu oluyor..


    Sobeleme sırası bende
    http://yazarselma.blogcu.com,
    http://7x7x7.blogcu.com,
    http://gulcancaa.blogcu.com arkadaşlarımı sobeliyorum.buyrun bakalım sıra sizde canlarım, ben yukardaki sobeyi değiştirmek istedim.
    benim sobem şöyle aşağıdaki kelimelerin size ne anlam ifade
    ettiklerini yazarsanız sevinirim.


    YAŞAM FELSEFEM:

    İNSAN:

    HAYAT:

    ÇOCUKLUK:

    GÜNEŞ:

    GÖZLER:

    YILDIZLAR:

    GÜZELLİK:

    SEVGİ:

    AŞK:

    MÜZİK:

    SANATÇI:

    DOST:

    PARA:

    BİLGİSAYAR:

    DİN:

    ZAMAN:

    ERKEKLER:

    KADINLAR:

    SAVAŞ:

    AĞLAMAK:

    DENİZ:

    DOĞA:

    HIRS:

    AYNA:

    RÜYA:

    HAYALLER:

    ÖZGÜRLÜK:

    FUTBOL:

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda