Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Sürpriz

    Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz.

    Son bir iki aydır blogda bir değişiklik, bir hareketlilik var değil mi? Blogu kuran arkadaşlarımdan devraldım. Aslında blog aleminde yabancı değilim, İncik Boncuk blogumdan beni tanıyanlarınız vardır.

    Blogu aldım, önce Blogger betaya geçirdim, mevcut içeriğini bir güzel düzenledim, alladım pulladım huzurlarınıza çıkardım.

    Baktım ortalık çok sessiz, el örgüsü yahoogroups'tan da pek ses çıkmıyor. Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken blog aleminde önemli bir etkinlik dikkatimi çekti.

    Bloglar arası ünlü Yemek Etkinliğimiz var, ilgilenenler olursa bu ayın konusu kabakgiller. Tarifler 15 aralıkta yayınlanacak, katılmak için son 8 gün. Bu etkinliğin takı için olanı Tak Takıştır da başladı. 9-10 Aralık ilk etkinliğin vitrin günleri, renkler de mavi/kahverengi/bej. Hatta aralık ayının renk seçimi de belirlenmiş, katılmak isteyenlere duyrulur.

    Ee elişi yapanların da canı yok mu? Bizim de şöyle bir etkinliğimiz olsa fena olmaz hani diye yola çıktım. Blogun ana teması örgü, o zaman ilk proje örülen bir şey olmalı. Kış olduğundan hemen kullanabilmeliyiz. Hem yılbaşı hem de bayram yaklaştı, çabukcak bitmeli. İlk olduğundan kolay örülen bir şey olmalı... derken konunun atkı olmasına karar verdim.

    İlk etkinliğin de şöyle fiyakalı bir logusu olmalı derken Sammy imdadıma yetişti. Konuştuğumuzun hemen ertesi gününe harika bir logo tasarladı :))) Modellerini kendi tasarladığı epey bir atkı/bere örmüş, katılımını bekliyoruz Sammy!

    Evet yanlış okumadınız, artık bir elişi etkinliğimiz var, ilk ayın konusu da ATKI !!!

    Şimdi gelelim katılımın nasıl olacağına. Hemen evdeki iplerinize, şişlerinize, tığlarınıza, hatta firketenize sarılıyorsunuz, şöyle cicili bicili atkınızı/şalınızı örmeye başlıyorsunuz.

    Takvimler 29 Aralık 2006'yı gösterdiğinde herkes şaheserini kendi blogunda resmi ve yapılışı ile birlikte yayınlıyor, linki de elorgusu@gmail.com adresine postalıyorsunuz. Eğer blogunuz yoksa resmi ve yapılışını eposta ile gönderin, El Örgüsü'nde yayınlayalım.

    "Logoyu ben de bloguma koymak istiyorum" diyorsanız elorgusu@gmail.com adresine eposta atarsanız gerekli kodu gönderebilirim.



    Sevgiler

    Nurdan

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda