Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Unutulamaz...


    Bazı anlar vardır unutulamaz, bu da o anlardan bir kesit. Şaşırmayın. Şimdi anlatacağım. Bu dantel henüz ne için olduğu bilinmeden Havva tarafından örülmektedir. Havva benim kardeşim. Küçüklüğünden beri dantel ve binimum elişlerinden hoşlanmaz ( yapmasından tabi )ama kullanmayı, sever beğenir. İş yapmaya gelince..... Biz onu hep "eline bi elişi al" diye dürterdik. Bi hevesle başlar fakat başladığı hiç bir işi bitirmezdi. Epeyce bi zaman elişinin yanına uğramazdı. Sebebini sorduğumuzda "elişim güzel değil, beğenmiyorum, yaptığım dolgular biçimsiz gözüküyor, beğenmediğimden yapmıyorum" diyor. "Peki beğenmiyonda başka işlere neden başlıyon" diyoruz. "Teşvikinizle hevesleniyom, belki bunu güzel yaparım diyorum kendi kendime, bu nedenle başlıyorum yeni bir işe" diyor.. Neyse çok nadir yaşanan bu anı ölümsüzleştirmek istedim. Bana kızdı "sakın ha yayınlama" dedi. Yayınlayacağım dedim. "Olumsuz yorumlardan beni suçlama o zaman" dedi. Tabiki suçlamam. İlk olumsuz yorumu ben yaptım :))) bizzat kendisine. Neyse Havva'cım şaka bi yana ( bunu okuyunca "şakaymış yerin dibine sok sonra şaka de" dedin dimi, tanırım ben seni)İnan ki güzel olmuş :))) bunu bitir seni ödüllendireceğim :)))
     

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda