Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Yelpaze


    Yelpaze dedim çünkü benziyor. Siteye resim yüklemek bişey değilde isim bulmak zormuş. Buluyorumda uymuyo bazen. Neyse bu uydu inşallah...
     

    Ayrı örülüp tülbente sonrdan dikiliyor. Feyza'cığımın hediyesidir bana. Renkleri fotoğrafta güzel çıkmamış. Aslı tatlı bir avruağzı ve açık krem. Yapma isteyenler yakındanbakabiirler...

    Arkadaş...
     

    Bu tülbent bana arkadaşımı anımsatıyor. O yüzden adını Arkadaş koydum. Neden anımsattığı ise aynı tülbentten onun eşarbı olmasıdır. Arkadaşım seni çok özledim. İzmit'te havalar nasıl? ( remin uzaktan çekilmişini yükleyemedim error veriyor nedense )

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda