Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Yine Açtım Sandığımı


    Bu havlu örneğini çıkarana kadar akla karayı seçip pirincin taşınıda ayıkladım. Örneği yapanın solak olduğunu bilmiyordum. Çıkaramayınca koştum sordum, "nasıl yaptın bunu çıkaramıyorum çok basit görünüyor ama nedense başlayamadım bile" dedim. Meğer örneğe tersten bakmalıymışım...



    Velhasıl örneği çıkarttım. O zamanlar 15-16 yaşında falandım. Köye gitmiştik yaz mevsimiydi. Nerden bilebilirdimki 4-5 sene sonra o örneğe bu kadar yakışan bir havlunun kendi nişan bohçamda geleceğini. Tesadüf oldu ama, örnekle havlu çok yakıştılar birbirine. Renk ve desen ancak bu kadar uyabilirdi. Sanki o havlu için yapmışım ki öyle de oldu zaten...



    Daha yakından görmek isteyenler için bir TIK yeterli.

    Namaz Örtüsü



    Bu örnekten birde havlu kenarım var. O da Çok Yakında! Örneğe yakın plan....

    Çiçek Kardeşler

    Bu örneğe ardeş dedim. Nerden buluyosun bu garip isimleridmeyin. Hayal gücü. ( desenize -pekte güçlü sayılmaz-) Bana göre o minik çiçekler elele tutuşmuş kardeş gibiler. Napiim insan isim ararken çok zorlanıyo. İşin en zor yanı diye bilirim. Bundan sonra numaramı koysam isim yerine, yoksa Hasan Ayşe gibi isimmi koysam... Yoksa hiçbirşeymi. Neyse en iyisi böyle devam edeyim.



    Bu oyayı annem yaptı bana. Ençok sevdiklerim arasındadır. Tarifini kısaca yaparsak; Önce kahverenkli ipi alıp o iple hiç koparmadan bir sürü papatya yapıyoruz (papatyanın bir yaprağının üstüne sap gibi 5-6 zincir çekip bartıyoruz ki üzerine yaşil iple dal yapacağız). Kolayınıza gelirse kopararakta yapabilirsiniz. Koparmadan yaparsanız yeterli olduğunu düşündüğünüzde tektek makasla hepsini bir birinden ayırın, ve uçları yakarak sabitleyin. Diğer renkteki papatyalarıda yaptıktan sonra üzerini yeşil iple dönelim (7 birit 2 zincir 7 birit şeklinde). Sonra yine yeşille en üst kısmı zincirle tamamlayalım ( bir alttaki yeşil dalları yaparken 2 zincir çektiğimiz yerlere batarak yapıp bitirelim ). Veeee örneğe uyan bir tülbente dikelim. Tabiki başka amaçlarlada kullanılır, beğendiğiniz ve uyabileceğini düşündüğünüz her yere. Olur ki yapmaya kalkışırsanız daha yakından görmek isteyebilirsiniz. Kolay gelsiiin.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda