Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    01/02/2007 Tarihinde Yapılan Örgü Çilek Yapımı









    Arkadaşlar dün Deryalı Günler programında iç mimar bir hanımefendi örgüden meyva yapımını gösterdi. Kırmızı yünüm olmadığı için taba rengi yün ile hemen denedim. Evde siyah boncuk da bulamadım.benim çileğim çekirdeksiz oldu

    YAPILIŞI :

    Kırmızı yün ile 10 ilmek atılır 2 sıra düz örüp aralardan 5 ilmek arttırılır 2 sıra daha örüp aralardan 8 ilmek arttırılır 2 sıra örüp öbür sırada 5 ilmek kırmızı örüp 1 ilmek yeşil örülür öteki sırada 3 ilmek kırmızı 3 ilmek yeşil örülür bu şekilde tüm sıralar yeşile dönene dek örülür.
    Yeşil olarak 2 sıra ördükten sonra aralardan kesmeye başlayın taki 1 ilmek kalana dek kalan 1 ilmeği kapatıp tığ ile zincir yapın 3-4 tane tersten resimdeki gibi dikip çevirin içine ben yün kırpıntısı tıkıştırdım siz pamuk da koyabilirsiniz. Siyah kum boncuk ile çekirdeklerini dikin

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda