Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    bebek hırkası

    crochet bayb gardigan,crochet baby jacket,croche bebe
    hand crocheted jacket,crocheted cardigan ,baby crochet crocheted
    nette gezen bu güzel bebek hırkasını yapmak istedim.
    çok güzel bir model bu basitte beğenip nasıl yapıldığını merak edenler için
    bol bol resimledim kolay anlaşılması için yazarak modeli anlatmayı iyi yapamıyorum
    bu yüzden resimlerini çekiyorum.
    ipi nako kristal beyaz
    tığ numaram o
    hırkayı zincir çekerek başlıyoruz ve resimdeki gibi trabzanlar yapıyoruz
    ben ilk sırada aralara 1 zincir çektim daha sonraki sıralarda hiç zincir yok.
    örneğin artırmasını göz kararı yaptım bir sırada artırdıysam iki sıra artırmadım veya
    bir sıra artırmadan devam ettim göz kararı yaptım yani.
    modele yakından bakınca dilimlerin arasında zincir varmış gibi görünüyor ama yok
    bir trabzan atlayarak örülüyor yakın görüntülerinden anlaşılıyor bu yüzden her sırada
    artırma yapmadım diyorum ama dilimin başındaki ve sonundaki trabzanı atladığımız için
    orta artırma yerine iki trabzan yaptım sayının eksilmemesi için artırma yapacağım sırada
    ise dört trabzan yapıyorum ortasına iki artmış oluyor her dilimde böyle yaptım
    bu şekilde devam ettim gerisi resimlerden anlaşılıyor zaten yapacaklara
    kolay gelsin diyorum...






    resimlerin üzerine tıklayınca biraz daha büyük halini görebilirsiniz.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda