Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Çin İğnesi Mutfak Takımı


    Bu takımı 2. nakışa gittiğim sene yaptım. Tüm sene boyunca uğraştım diyebilirim. Kullandığım teknikler; Çin iğnesi, sarma, delik işi ( beyaz iş tekniği -renkli-) ve fantazi çin iğnesi...



    Bu takımın buz dolabı örtüsü aslında. Modüler mutfaklarda beyaz eşyalar dolabın içine gömüldüğünden örtü gerekmiyor. Bende mutfağımdaki masama örtü yaptım. küçük olduğu için daha kullanışlı. Birde normal boyutlarda masa örtüsü var ( daha sonra ekleyeceğim ).



    Başka açıdan

    Takımın perdesi. Ne yazıkki mutfağımın camına uymadı perdem. Perde uzun oysa pencere tezgahın üstünde (bir tarafı). Kısaltacaktım ama kıyamadım emeğime çok az bir kısmı zayi olsa bile. Bende dursun bakalım belki yeni bir ev olursa perdeme göre mutfak penceresi ayarlayacağım... Bekarken nasıl bir mutfağım olacak diye hiç düşünmedim. Düşünsemde bi faydası olazdı zaten :) ...



    Takımca derlenip toplanmış hali. Yarım takım yani. Çünkü masası eksik bu resimde...



    Peçetesinin desenini ben uydurdum. Dergide sadece masa örtüsünün örneği vardı. Yumak nakış dergisi idi, fakat hangi sayısı olduğunu hatırlamıyorum.



    Bir masa, bir buzdolabı örtüsü, bir çift perde ve oniki peçetesi ile bir mutfak takımı......

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda