Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Dantel Şıklıklar







    Bütün elişlerini seviyorum ama dantelin yeri başka bende.Uzun uzun elişi yapacak ne yeterli zaman ne de enerjim var. Yine de her beğendiğim modeli saklıyorum. Kimbilir belki bir gün diyerek. Yukarıdaki örnekleri de bu amaçla arşivde tutuyorum. Yastığın üzerine yapılan ortadaki fotoğraftaki şıklık gözüktüğü kadar zor olmadığını sanıyorum.Mutlaka dantel ipliği ile de yapmak gerekmiyor. İnce orlon renkli ipliklerle kalın tığla gerçekleştirilebilir. Diğer iki örtüdeki kenar dantellerle, şık kumaşlarla birleştirilerek, masa, yatak örtüsü, şömen gibi değişik örtüler yapmak mümkün.Zamanı ve enerjisi olan arkadaşlara fikir vermek için paylaşmak istedim.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda