Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    domates kız çantası

    örgü çanta,çocuk çantaları






    el örgüsü domates kız çanta modeli...
    farklı değişik çanta modelleri arayanlar için çok güzel domates kız çantası
    el örgüsü sevenler için farklı ve değişik örgüler devam edecek sağlık oldukça
    elimden geldiğince ilginç ve beğenilecek modeller yapıyorum umarım yardımı olur...
    bu güzel çocuk çantasının modelinide netten bulmuştum çok beğenmiştim
    elim boşken yapayım dedim kızım yok ama olsun güzel modeller dayanamıyorum
    çantanın yapılışını resimledim fazla anlatmaya gerek kalmıyor bakarak daha kolay yapılır
    beğenip yapacaklarada kolay gelsin diyorum...
    elbisesini biraz daha küçük olmalı kollar ve bacaklarda ben biraz büyük yapmışım:))

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda