Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    İLK SOBEM

    Sevgili arkadaşım didems beni sobelemiş. Bu benim ilk sobem. Kendi ismimi didems'de görünce nasıl heyecenlandığımı anlatamam.

    Kendimi birkaç cümle ile anlatayım sizlere.


    1- 20.05.1969 İstanbul doğumlu, Lise mezunu, şu an için ev hanımıyım. 16 yıllık evli, 10.10.1992 versiyon Hakan ve 13.03.2002 versiyon Kaan'ın annesiyim. Halen eşimin işi nedeniyle Tekirdağ / Çerkezköy'de ikamet etmekteyim.

    2- Biraz fazla yardımsever, güler yüzlü, hoşsohbet, sevecen ve 43 kilo bir insanım. (Rüzgarlı havalarda eşim beni tutmak zorunda kalıyor.) Dobra konuşmaktan hoşlanırım. Haksızlıklara tahammül edemem.

    3- En sevdiğim yönüm yaratıcı ve pratik yaratılışlı olmam.

    4- En sevmediğim yönüm Kindarlığım. Yapılan kötülükleri asla unutamam. Ama bunun yanında intikamcı değilimdir.

    5- Kitap okumayı, okuduğum kitapları arkadaşlarımla paylaşmayı severim. Çocuklarıma zengin bir kütüphane bırakmak gibi bir hedefim var bunun için 1992 yılından beri kütüphanemi genişletmeye çalışıyorum.

    Kasım 2006'da el işi üzerine yapılmış sayfaları gezerken "Bende böyle birşey yapabilirim" düşüncesiyle 16 Aralık'da blogculuğa başladım. Bu konuda bana Subay olmasına rağmen bir bilgisayar mühendisi kadar donanım ve bir proğramcı kadar iyi yazılım bilen biricik eşim Erhan en büyük desteğim olmuştur.
    Ayrıca beni çok yeni olmama rağmen blogda yalnız bırakmayarak sürekli bana destek olan ve beni ilk sobeleyen Didem'e de çok teşekkür ederim.

    Bende
    gercekyasamdan ve sevgili blog ablam estellooo'yu sobelemek istiyorum. Cevaplandırırlarsa sevinirim.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda