Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Mandal önlüğü

    Mandal önlüğü mandallık mandal çantası
    Günümüzde mandal önlüğü ören pek nadirdir fakat kullanım açısından çok rahat herkese tavsiye edebileceğim bir model
    Yapılışı: Önce renkli çiçekleri ördüm daha sonra siyah iple kenarını döndüm iki sıra daha sonra krem rengi yeri örüp motifi tamamladım bu motifleri iğne ile diktim modelde görüldüğü gibi siyah iple bu motiflerin üzerine trabzan yaptım ve isteğe bağlı aralara kutucuk yaptım cep kısmında 8, 6,4 şeklinde kestim arka kısmı düz başlayıp boyu gelene kadar ördüm arka kısımda kesme yapılmadı bu iki parçayı tığ ile birleştirdim kenarını tığladım cep kısmındaki çiçekleri sonradan örüp diktim örgü örmeyi sevenleri rahatlıkla örebileceği bir model



    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda