Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    motifli yelek


    örgü yelek modeli,yelek,tığ işi yelek

    el örgüsü motifli yelek,yelekler

    motif motif yelek modeli el örgüsü modeller

    han knit vest crochet vest patterns for women vest

    croche blusa ,croche

    motifli yelek renkli yelek modeli

    bu motifli yeleğin modelini ilk beyzaca arkadaşın blogunda gördüm daha sonra arzu da yaptı
    şimdide ben yapayım dedim. biraz büyük oldu yelek anneme olur artık
    yeleğin yapılış resimlerini ekledim arzu da anlatıyor yapılışını benim anlatmama gerek kalmıyor
    birkaç gündürde bununla uğraştım motifler biraz oyalıyor sabır istiyor
    eeee yapacaklara kolay gelsin diyorum...

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda