Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Örgü etkinliği

    İşşşşte benim etkinli için ördüğüm hırka. Ben daha önce hiç boyundan
    başlayarak hırka veya yelek örmemiştim
    Ama çok zevkli ve kolaymış kollar, ön, arka,yaka birden bitiveriyor
    dediğim gibi bu benim ilk denemem oldu kusurları varsa affola.
    MLZ : 100 gr. Nako bebe 3 no şiş

    Yapılışı: 90 ilmek ile 4 sıra haroşo örüp
    5.sırada kenarlardan 4 er ilmek haroşo olmak üzere 2 ilmek örüp
    şişe ip dolayıp 2 ilmeği birden ördüm sıra sonuna dek.
    arka sırayı düz ördüm ajur ortaya çıktı böylece. 2 sıra düz
    örüp sonraki sırada 15 ilmek örüp şişe ip doladım 1 ilmek ördüm
    şişe ip doladım 10 ilmek ördüm şişe ip doladım 1 ilmek örüp şişe ip
    doladım 36 ilmek ördüm şişe ip doladım
    1 ilmek örüp şişe ip doladım 10 ilmek ördüm yine şişe ip
    doladım 1 ördüm şişe ip dolayıp 15 ilmek ördüm
    böylece kol evini ayırdım
    Bu şekilde arttırmalarla kol ajuru 15 delik olunca
    kol için ilmek sayımız 40 oldu.İlmekleri bir ipe geçirdim ve bağladım
    ön ve arka ilmekleri beraber ördüm 1 karış düz örgü ile 4 sıra haraşo örüp bitirdim.
    kolları 4 şişe geçirdim öyle ördüm düz örgü olarak hırka
    boyundan 2 parmak kısa olacak şekilde 4 sıra haraşo örüp bitirdim ve diktim.
    Hırkanın yaka ajurundan geçirmek için oya özgün hn.
    dan öğrendiğim kordon tekniği ile uzun bir kordon yapıp uçlarına ponpon taktım. slemesi için peluş tan kardan adam kesip düğme ve renkli iplerle süsledim.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda