Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü klozet takımı,örgü banyo paspası

    el örgüsü klozet takımı, örgü banyo paspası,tığ işi banyo paspas takımı





    örgü klozet takımı yapılışı











    ip:nako kristal orlon ipi
    daha önce netten bulup bu modeli bloguma koymuştum ve kısmet olursa yapacağım
    demiştim.
    gerçekten çok güzel oldu çok beğendim sadece ipin kalınlık farkı oldu biraz aynı marka
    olmasına rağmen nedense renkli ipler beyazdan daha ince ve yumuşak çıkıyor.
    bolca resimledim yapmak isteyenler için yardımı olursanırım.kaç gündür bununla uğraştım
    ama çok şükür istediğim gibi oldu çok istemiştim yapmayı biraz emek biraz sabırla
    herşey oluyor eeee yapacak olan varsa kolay gelsin diyorum...

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda