Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    patik modeli


    çocuk patik modeli,knitting shoes,booties

    han knit booties,knitting booties shoes,sapatinhos

    koyu mavi yeri ördükten sonra katlayıp dikiyoruz alltaki gibi olacak





    netten bulduğum patik modeli 2 şişle örülüyor orjinal modelini
    incelediğimde haroşa örülmüştü haroşayıda 5 şişle veya misinalı şişle
    öremeyiz tek taraflı örülür haroşa olmaz.
    iki şişle daha kolay oluyor tek sorun dikiş olması.
    patiğe 58 ilmekle başladım 4 sıra haroşa ördüm az olmuş 5-6 sıra olsa daha iyi
    olur.koyu maviye geçerek düz örgü 4 sıra ördüm beşinci sırada 1 kes 1 artır yaptım
    pıtırcık yerini. tekrar düz örgüden ördüm ve açık maviye geçtim.
    8 sıra açık mavi yeri ördüm haroşa olarak ve normal patik kesimine başladım
    resimdede görülüyor orayıda aynı şekilde haroşa örüyoruz keserken ve lastik kısmına
    başlıyoruz istenilen uzunlukta örüp bitiriyoruz.
    kulaklarını örüyoruz dikiyoruz ve işlemelerinide yaparak bitiriyoruz...

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda