Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Tweety ve kaplumbağa







    el örgüsü tweety ve kaplumbağa örgü modeli...
    kaplumbağa yapmak istiyordum zaten tweety yide denemek istedim ikiside güzel oldu
    oğuz için yeni oyun arkadaşları.
    oyuncak demeyin epey uğraşıyorum yani o kadar kolay değil düzgün yapmaya çalışmak
    ama zevkli örülüyolar.
    yapılışlarınıda ekledim sık iğne olarak örülüyolar resimde tweety nin baçakları sarı örmüştüm
    ama sonradan söktüm ayaklarıyla beraber renkte yaptım.
    kafası büyük bedeni küçük boynuda ince olunca kafası dik durmakta zorlandı bende boğazını söküp
    dik tutması için plastik bişey koydum daha iyi durdu.

    bunlarıda yiğenlerime yaptım

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda