Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ULUSRARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ

    ''Dünya Çapında Arkadaşlık Ödülü''

    ''Proximidade Award''
    ''Friendship Around The World Award ''




    Sevgili arkadaşlarım yapraksarma , pınarabdullah
    cimcime26, gülcancaa, şükrü yılmaz bey , emelhobi ,ekol-ice , beyza99 ve funda2008 de beni bu ödüle layık görmüşler.. oldunuz..düşünceli arkadaşlarıma teşekkür ediyorum çok mutlu oldum.bende bu arkadaşlık ödülünü blogumu ziyarete gelen selamını esirgemeyen tüm blogcu ve blogspotçu dostlarıma hediye ediyorum.yani sana, size, hepinize gönderiyorum kabul buyrun lütfen özel bir seçim yapmayacağım yapamayacağım sizde dilediğiniz dostlarınıza verin olurmu canlarım...

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda