Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ADINI BİLE YAZMAYA KORKAN SAYGISIZIN BIRAKTIĞI MESAJLARI IP NO. LARIYLA YAYIMLIYORUM!!!

    Alttaki yazıyı bugün sayfamı açınca C-box da gördüm bu vatandaş daha önceleride C-box dan başkalarına sataşıp durdu artık Derya mesajları gelmediğ için olsa gerek yazılarıma takmış evet tabiki sayfamdaki herşey kopyalanabilir! öyle olmasını istemeseydim sağ tuş kilidi kullanırdım ama bu bir saygıdır nerden alındığı yazılsın diyedir o yazı ama demekki sen onu algılayamayacak kadar fesat birisin...
    Ben diğer arkadaşlarımdan izin isterim ve izin yazısı gelmeden de sayfamda yayınlamam.
    benim bu konudaki titizliğimi beni tanıyan tüm arkadaşlarım bilir
    Aşağıda hiç bir değişiklik yapmadan IP noları ile görüşlerinize sunuyorum

    :))))) bal gibi de alırlar ... sende baka kalırsın...
    21 Apr 07 10:59
    YAZANIN IP ADRESİ :
    85.101.206.175

    :))))) çooook komik yaaa... kimse senin bu yazını tınlamaz....
    21 Apr 07 10:59
    YAZANIN IP ADRESİ :
    85.101.206.175

    :))))) n da başkaları neden senden alamaz ki.. telif hakkı sana mı geçmiş oluyorrr
    21 Apr 07 10:59
    YAZANIN IP ADRESİ :
    85.101.206.175

    :))))) Bu sitede yayınlanan her türlü yazı, resim, örgü, dantel, aksesuar vs. yuxelce'ye aittir. İzin almadan hiçbir yerde yayınlanamaz. yazısını yazmışın kenin alma hakkını görüyon da başka sitelerden alıyo
    21 Apr 07 10:58
    YAZANIN IP ADRESİ :
    85.101.206.175

    :))))) DERYABAYKAL@DERYALIGUNLER.TV ne alakan var ki bu yazıyı yazdın....çok komik...Bu sitede yayınlanan her türlü yazı, resim, örgü, dantel, aksesuar vs. yuxelce'ye aittir. İzin almadan hiçbir yerde yayınl
    21 Apr 07 10:58
    YAZANIN IP ADRESİ :
    85.101.206.175

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda