Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    BEBEK HIRKASI VE YAPILIŞI


    Bu hırkayı ailemizin yeni üyesi sevgili yeğenim Mehmet Fırat için ördüm nasıl olmuş?Beresini ve patiğini daha önce yayınlamıştım.şimdide süveter başladım yeğenime bitince yayınlayacağım inşallah.Bebek örgüsünü yapması çok zevkli çabucakda bitiyor.Bende yeğen çok elhamdülillah.Allah hepsine de cümlesiyle sağlıklı ve hayırlı ömürler versin Amin.. anlayacağınız daha çoook örmem lazım:)) Hadi bana kolay gele..

    Hırkanın yapılışınıda dilim döndüğünce anlatayım.hırkaya 56 ilmekle başladım ve 4 sıra yaka bandı için haroşa ördüm.4 ilmek ön bant için örerek 5 ilmek düz ör 1 ilmek şişe dola 1 ör 1 ilmek artır.kol için 8 ilmek düz ör 1artır 1düz ör 1 arttır.18 ilmek arka düz için ör 1 arttır 1 düz ör 1 arttır 5 ilmek düz ör 4 ilmek diğer ön bant için haroşa ör.12 sırada bir 2 sıra tamamını haroşa ör.14 sıra delik oluncaya kadar örüp kollları ayırıyoruz.beden kısmını bu şekilde örerek tamamlıyoruz.her 10 sıra haroşada bir ilmek açmayı unutayın.Kolları ve beden kısmını resimde görüldüğü gibi örüp bitiriyoruz.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda