Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    bebek patiği modeli

    yeniden herkese selam...
    şirin bir bebek patiğiyle döndüm bu kibarca (inekcik) patik modeli. yapılışıda çok basit
    çok şirin oldular kulak göz boynuzlarını dikmek biraz uğraştırıyor sadece.
    yorum bırakan arkadaşlara teşekkür ederim bir süre yoktum.

    patiğe 10 zincir çekip başladım ilk sırada 20 sık iğne ördüm
    kenar kısmına birer sık iğne artırarak ilk sıra 20 sık iğne.
    ikinci sıradada dönerek sık iğne örüp her iki kenardanda bir sık iğne artırdım.
    bu şekilde toplam 4 sıra olacak her sırada iki kenardan birer sık iğne artarak.
    sayı 26 sık iğne oldu.
    beyaz ipi bağlayıp yine sık iğne örüyoruz.
    10 sıra ördüm
    patiği düzeltip ön kısmını ayarlayıp ortada 6-7 sık iğne ayırıp kalanı
    arkalı önlü 8 sıra ördüm.
    topuk kısmını yapmak için ipi koparıp patiğin orta kısmından ipi bağladım
    sağda solda eşit sayı ortada 4 sık iğne olacak şekilde.
    ortadaki sık iğneyi arkalı önlü dönerek ördüm her kenardanda ilmek alıp
    kestim ikişer tane alınca daha düzgün oluyor arkanın fazla uzamaması için.
    önce bir alıp kesip dönerkende yine bir alıp kesince ikişer eksilmiş oldu.
    bu şekilde topuk kısmını bitirdim.
    bütün çevresini sık iğne dönerek 7 sıra ördüm içe doğru katlayarak
    diktim ve bitirdim.
    kulakları için 4 zincir çekip birleştirip iki sıra sık iğne ördüm siyak iplede
    üçüncü sırayı yaptım. boynuz içinde 4 zincir çekip 7 sık iğne ördüm
    birkaç sıra artırmadan örüp bitirdim.
    bebek örgüsü modelleri

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda