Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    bere ve boyunluk atkı

    tığ işi bere ve boyunluk atkı modeli.
    bu bere kasket şapka modelini herkes bilir bi ara baya moda olmuştu kendime hiç
    örmedim bu ilk.kasket şeklinde yapmadım bere tarzını tercih ettim.
    boyunluğunuda aynı örnekten örüp takım yaptım güzel oldular.
    bide süveter ördüm kendime ama tüylü bir iple düz örgü ördüğüm için koymaya gerek görmedim.


    tarifine gelelim.
    6 numara tığ ve biraz kalın ip kullandım
    5 zincir çektim ve 16 trabzan yaptım.
    ikinci sıra:her trabzanın üzerine ikikere trabzan yaptım.iki önden alarak ikikerede
    çıktım, iki trabzan arkadan alarak yaptım üç kerede çıktım.
    üçüncü sırada aynı şekilde tığın üzerine ip alıp ikikerede çıktım biraz bol yaparak
    ve arkadan aldığım trabzanların sayısını artırıyoruz ve köşeden bir trabzan daha
    yapıp sayıyı üç trabzana çıkarıyoruz.
    altta önden alma şeklini gösterdim.
    ön tarafından tığı bu şekilde yaparak ip alıp ikikerede çıktım.
    altta arkadan trabzan yapmayı gösterdim.
    tığı bu şekilde önden arkaya doğru çıkıp trabzanı yapıyoruz.
    trabzanların sayısı 12 olunca artırmayı bıraktım.
    ve bu seferde kenardan 1 trabzan atlayarak eksilterek örmeye devam ettim.
    5 trabzan olana kadar eksilterek ördüm 4 sıra sığ iğne örerek bitirdim.
    boyunluk atkı modelinede aynı örneği yaptım. boynuma göre örüp düğme dikerek
    bitirdim çok kolay ve basit çabukta bitiyor.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda