Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    bere ve şapka modeli

    TIĞ İŞİ KASKETLİ ŞAPKA MODELİ VE TIĞ ÖRGÜSÜ BERE MODELİ


    HOBİDÜNYAMFORUM şapka ör etkinliği için ördüğüm şapka modelleri.
    etkinliğe katılmak isteyen herkes HOBİDÜNYAMFORUM'a davetlidir.
    NOT:motifleri 4 numara tığ ile ördüm sıkı örülmeyecek küçük olursa berede küçük olur ölçemedim ama tahminen 8-9 cm olmalı motifler.
    şapka yapılışı:
    kasketli şapkayı sık iğne ördüm tepe kısmını,ara ara artırarak tığ boyundan birazcık büyük
    oldu tığı üzerine koyup ölçebilirsiniz. ipim kalın bir ip.
    örnekli kısıma başlıyoruz yine sık iğne yapılacak ama bu sefer aynı yere
    ikikere batarak sık iğne örüyoruz sonra bir sık iğne atlıyoruz ve yine aynı yere batarak
    iki sık iğne yapıyoruz.ilk sıra böyle başlanıp örnek kurulacak.
    ikinci sırada iki sık iğne battığımızın ortasını atlıyoruz iki örneğin ortasına iki
    sık iğne örüyoruz.diğer sıralardada aynı şekilde devam ediyor ara kısımlara batılıyor.
    10 sıra ördüm ve 4 sıra normal sık iğne ördüm kasket kısmınıda bereye göre ayralayıp ördüm
    son sırada bütün çevresini sığ iğne örerek kasket kısmınında düzgün durmasını ayarladım.
    diğer bere modeline geçelim şimdi.
    bu modelide netten bulmuştum biraz uğraştırıcı oyalayıcı bir örnek.
    6 zincie çekip birleştirdim ve ilk sırada dörtlü trabzan yaptım.
    ikinci sırada üçlü trabzanlar ördüm sayıları rahatça görülüyor.
    15 motiften oluşuyor bere altaki şekilde yerleştirip ayarlıyoruz.
    ve kıvrılacak yeri dikiyoruz dikerken yerde diktim şaşırmamak için şemayı bozmamak için.
    diktikten sonra altta çizerek gösterdim 1-1 ile birleşecek 2-2 ile 3-3 ile 4-4 ile birleştirilip dikilecek
    bu şekilde dikip kıvrılan yerleride diktim.
    tepedeki 5-5-5 üç tepeyide birleştirip diktim diğer açık kaln yerleride dışa doğru
    kıvırıp dikilenler gibi diktim.
    bu şekilde bitirdim.tepeden görüntüsü.
    önden görüntüsü.
    sonrada kahferengi iple kenarlarından sık iğne giderek örneği tamamladım.
    lastik kısımı arzuya kalmış.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda