Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    çiçekli beyaz çanta

    el örgüsü çanta modeli,hand bag
    crochet bag,croche bolsas
    yeni bir çanta modeliyle merhabalar...
    netin en güzel çanta modellerinden biri bu çanta çok beğeniyordum ve
    denemek istedim fenada olmadı biraz daha küçük olsa daha iyi olurdu bunun içinde
    birkaç sıra eksik olmalıydı bidahanki sefere artık.
    çantanın ip markası nako pırlanta gerçekten süper bir ip.
    çantanın sayısı 88 zincir 88 sık iğne, sayılar hep aynı kalacak eksilmeyecek
    sadece artırma yaparken aynı sayıda ortadan eksiltmeyi yapın sayılarda
    aynı kalmış oluyor...
    çanta modelinin resimlerini ayrıntılı ekledim önce çantanın bir yarısı örülüyor
    ve ortadan örmeye devam ederek ikinci yarısını örüyoruz.çantayı
    örmeye başlarken birkaç sıra artırma ve kesme yapmadan örüyoruz sonra her iki yandan
    artırmalar yapıyoruz ve artırdığımız sayıları ortasından eksilterek örüyoruz bunu ben birkaç sırada bir yaptım son sıralara yakın artırmalar daha sık yapılıyor siyah iple işaretledim
    artırma ve kesme yerlerini.
    çiçeklerinide zincir çekip üçlü trabzanlar yaptım ve dönüştede her trabzanın arasına veya üzerine 3 zincir çekerek battım bu şekilde yapıp kıvırıp çiçek şekli vererek diktim.
    modelin yapılışını burdan'da bakabilirsiniz...
    yapmak isteyenlere kolay gelsin...










    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda